Reklam ve Halkla İlişkiler



Reklam ve Halkla İlişkiler Akademik Eğitim Programı

Akademisyenlerce hazırlanan nitelikli eğitim müfredatı sadece KARİYERİST’E
“Proje Bazlı Uygulamalı Eğitim Modeli” ile teoriden çok pratiğe öncelik veren Kariyerist Bilgi Teknolojileri Akademisi eğitim kalitesini mükemmelleştirmeyi amaçlayarak, yılların bilgi ve deneyimine sahip Akademisyenlerce hazırlanan nitelikli eğitim müfredatı ile katılımcıya Türkiye’nin ilk ve tek tam zamanlı sertifika programlarını, bilgisayar ve meslek eğitimlerini vermeyi amaçlamaktadır.

Kariyerist Bilgi Teknolojileri AkademisiReklam ve Halkla İlişkiler Akademik Programıyla bu alanda kendini geliştimeyi ve meslek edinmeyi amaçlayan katılımcıları için sektörün en iyi ve en güncel meslek edindirme programını hazırlamıştır.

En çok kazandıran mesleki eğitimler KARİYERİST’DE       


 Marka Yönetimi
                3 ay         Haftasonu           Cumartesi, Pazar                 10.00 - 13.00       14.00 - 17.00
                Toplam 12 hafta, 144 saat.
                ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Bölüm (Pazarlama Yönetimi)
                1900’lü yıllardan günümüze...
                Marka Yönetimi ve Pazarlama
                Firma / marka gücü nasıl oluşur?
                Pazarlama nedir?
                Pazarlama + Ürün + İmaj entegrasyonu
                Pazarlama’nın "4P"si
                "4P"nin ekleri
                Pazarlama Yönetimi sistematiği
                Pazarlama İletişimi Yönetimi çalışma sistematiği
                Çalışmaların adımları;
                               1- İnceleme, araştırma
                                               Araştırma Brif Formu
                                               Piyasa / Pazar araştırmaları
                                               Pazarlama ve Pazar Analizleri
                                               Hedef Kitle / Tüketici analizleri
                                               Örnek analizler
                                2- Raporlama
                                               Araştırma sonuçlarının rapor haline getirilmesi
                               3- Stratejik Planlama
                                               Pazarlama Stratejisi / Stratejik Planlama
                                               Entegre Marka Yönetim Planı oluşturma
                                                               Pazarlama Planı oluşturma
                                               Yapılacak işler / check-listlerin hazırlanması
                                               Zamanlama Planı’nın hazırlanması
                                               Bütçe
                                               Örnek planlama çalışmaları
                               4- Uygulama
                               5- Değerlendirme
                Marka / Pazarlama Müdürü nasıl biri?

2. Bölüm (Pazarlama İletişimi / İmaj oluşturma)

                Görsel Kimlik + Reklam + PR (Halkla İlişkiler)
                Ürünlerin markalaştırılması
                İmaj oluşturma / çalışmaların adımları;
                               1- İnceleme, araştırma
                                               Görsel Kimlik Analizi
                                               Örnek analiz çalışmaları
                               2- Planlama
                               3- Uygulama
                Markalar nasıl konumlandırılır?
                Dünyadan örnekler
                Türkiye’den örnekler
                Pazarlama ve Halkla İlişkiler
                Halkla İlişkiler çalışmaları nasıl yapılır?
                Pazarlama ve Reklam
                Reklam nasıl yapılır?
                Etkili reklam nasıl yapılır?
                Yaratıcı Brif Formu
                Ürünlerin kişiliği, MARKOD yazımı
                Reklam Kimliği örnekleri
                Etkili ve etkisiz reklam örnekleri
                Örnek çalışmalar

 
 Reklam

                3 ay   Haftasonu     Cumartesi, Pazar               10.00 - 13.00       14.00 - 17.00

                Toplam 12 hafta, 144 saat.
                ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
                Markalaşma / Marka Yönetimi’nde Modüller
                Marka Yönetimi ve Reklam
                Pazarlama İletişimi ve Reklam
                Reklam ve Halkla İlişkiler
                İyi bir reklamcı olmak için
                Marka ve Pazarlama İletişimi Analizleri
                Reklam’ın çeşitleri
                Brief alma / verme
                Reklam stratejisinin oluşturulması
                Reklam kampanya planlaması
                Reklamcılık’ta yaratım
                Reklam bütçesi
                Medya planlama ve medya ortamları
                Reklam’da doğru ve yanlışlar
                Reklam Kimliği
                Reklam ve Grafik
                Reklam’da dikkat edilecek noktalar
                Reklam’da doğruluk kontrolü / Reklam Etkinlik Testi
                Masaüstü Yayıncılık
                Reklamcılık terimleri
                Reklam filmi yapım aşamaları
                Görsel Kimlik / "Manuel" ve örnekler
                Firmalarda Reklam Müdürleri ve görevleri
                Firma - ajans ilişkileri
                Örnek reklam çalışmaları...


 
Halkla İlişkiler (PR / Public Relations)

                3 ay    Haftasonu           Cumartesi, Pazar                10.00 - 13.00       14.00 - 17.00
                Toplam 12 hafta, 144 saat.
                ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
                Markalaşma / Marka Yönetimi’nde 12 Modül
                Firma / markalarda imaj ve Halkla İlişkiler
                Kurumsal Kimlik ve İmaj
                İtibar yönetimi
                Algılama Yönetimi
                İyi bir PR’cı olmak için
                Halkla İlişkiler nedir, nasıl yapılır?
                PR için İnceleme, Planlama, Uygulama ve Değerlendirme
                Planlamada "10 Basamak" kuralı
                PR çeşitleri;
                               Kurumsal PR
                               MPR (Marketing PR) / MPR enstrumanları
                               Stratejik PR
                               PR Kampanyaları
                PR enstrumanları
                Kurum / kuruluş dergisi yayınlama
                Fuarlara katılma
                Halkla İlişkiler ve Reklam
                PR ve İnsan Kaynakları Yönetimi
                PR ve Personel Motivasyonu
                Kurum Kültürü
                Şirketlere saygınlık kazandırmak
                Şirket içi / çalışanlararası iletişim
                Müşterilerle iletişim
                PR ve Basınla İlişkiler
                Basınla İlişkiler’de püf noktaları
                Basın Kitleri, örnekler
                Kriz PR’ı / Kriz öncesi planlama
                Kriz PR’ı / Kriz sırasında Basınla İlişkiler, püf noktaları
                Kriz yönetiminde dikkat edilecek noktalar
                PR Müdürü ve görevleri
                Örnek PR çalışmaları
                PR organizasyonları nasıl değerlendilir?


 

Eğitim Başlıkları
Reklam ve Halkla İlişkiler Eğitimi Süresi

Kariyerist Reklam ve Halkla İlişkiler Akademik Eğitim Programı süresi: 432 saattir. 
 
Reklam ve Halkla İlişkiler Akademik Eğitim Programı tam zamanlı sertifika programı olup, hafta içi sabah, öğle akşam ve hafta sonu sabah, öğle akşam saatlerinde 5 er saatlik seanslar halinde yapılmaktadır.

Akademik Eğitimler Nedir ? Avantajları Nelerdir ?

Kariyerist Bilgi Teknolojileri Akademik Eğitim Programı kapsamlı, kaliteli içeriğiyle, bilişim sektörünün ihtiyacı olan uzman açığını kapatacak tam zamanlı bir sertifika programıdır. Bilişim sektörünün aranan, tercih edilen uzmanları olmak için akademik eğitim programlarımızı mutlaka inceleyiniz.
 
Kariyerist Bilgi Teknolojileri Akademik Eğitim Programı ileri teknoloji yazılımlar kullanarak, sektörün tercih edeceği, yetişmiş ve yetkin uzmanlar yetiştirmektedir.
 
Kariyerist Bilgi Teknolojileri Akademik Eğitim Programları sektördeki tek ve ilk en kapsamlı, en kaliteli eğitim programıdır.
 
Kariyerist Bilgi Teknolojileri Akademik Eğitim programı, uzman eğitmen kadrosunu sektörün içinden profesyonellerden seçer.
 
Kariyerist Bilgi Teknolojileri Akademik Eğitim programı, Kariyerist Bilgi Teknolojileri yayıncılık tarafından üretilmiş, eğitim müfredatını destekleyen, bol konu anlatımlı ve örnek uygulamalarla zenginleştirilen, benzersiz eğitim yayınlarıyla desteklenir. (program kitapları sadece Kariyerist Bilgi Teknolojileri’de )
 
Kariyerist Bilgi Teknolojileri tüm akademik eğitim programlarında uygulanan pratik öğrenme modeliyle katılımcısına, tüm eğitimi boyunca, deneyime dayanan, yorumlamayı geliştiren eğitim yaklaşımıyla proje üretmesini sağlar. Projeler staj döneminde profesyonel çalışmalarlazenginleşerek, profesyonel portföy halini alır.
 
Kariyerist Bilgi Teknolojileri akademik eğitim programına katılan tüm öğrencilerine sürdürülebilir gelişim için sınırsız etüt ve temel sanat dersi imkanı sunar.
 
Kariyerist Bilgi Teknolojileri mezunlarının İş hayatına atılırken, rakiplerinden daha önde olmaları için, pek çok kişisel gelişim eğitimi ve seminerlerle donanımlı yetkin, özgüveni tam gençleri iş hayatına kazandırmayı amaçlar.
 
Kariyerist Bilgi Teknolojileri Tüm akademik eğitim programlarında mesleki yeterlilik için İngilizce  derslerini müfredatına dahil etmiştir.
 
Katılımcı Akademik Eğitim Programının ardından, Kariyerist Bilgi Teknolojileri "staj ve işe yerleştirme programı"nın garantörlüğünde kariyer merkezimizce bir işe yerleştirilir.
 
Kariyerist Bilgi Teknolojileri tüm akademik eğitim programlarında tüm öğrenciler, eğitimleri boyunca çeşitli ölçme değerlendirme sınavlarına tabi tutulurlar. Uygulanan sınavlar ve projeler neticesinde edinilen not ortalamaları ile katılımcının mezuniyet notu elde edilir. Mezuniyet notuna göre katılımcı Kariyerist Bilgi Teknolojileri Başarı Sertifikası ya da Kariyerist Bilgi Teknolojileri Üstün Başarı Sertifikasıalmaya hak kazanır.
 
Kariyerist Bilgi Teknolojileri Öğrencileri Uluslararası düzeyde iş olanaklarına sahip olabilecekleri sertifikasyonlara katılma olanağına sahiptirler. Adobe, Microsoft, Autodesk ve Milli Eğitim Bakanlığından onaylı ECDL sertifikasyonlarına katılarak kendilerini uluslararası düzeyde kanıtlama olanağına kavuşurlar.


İletişim Formu
Ad / Soyad*
Telefon*
E-mail*
İşyeri
Şube Seçiniz*
Bizi Nerden duydunuz?
Mesajınız